کتابخانه عمومی زنده یاد علی همتی شهر خالدآباد

کتاب میراثی ماندگار
کتابخانه عمومی زنده یاد علی همتی شهر خالدآباد

کتابخانه عمومی زنده یاد علی همتی شهر خالدآباد
کتابخانه عمومی شهر خالدآباد در سال 1394در ساختمانی به مساحت 500 متر مربع واقع در طبقه فوقانی شهرداری که توسط خانواده زنده یاد علی همتی و به همت شهرداری خالدآباد تاسیس گردید ، که زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور اداره می گردد این کتابخانه که دارای مخزن کتاب به مساحت 300 متر مربع ، بخش کودک مجزا 40 متر و همچنین بخش نشریات و بخش نوجوان و بخش کمک درسی به صورت مجزا ، دو سالن مطالعه خواهران وبرادران به مساحت 100متر مربع که محیطی آرام و دلنشین را برای مطالعه کنندگان شهر خالدآباد فراهم نموده است.
آدرس : شهرستان نطنز ، شهر خالدآباد ، خیابان جواد الائمه ، طبقه فوقانی شهرداری خالدآباد ، 03154349576

همایش ملی مهارت های ارتباطی برای کتابداران کتابخانه های عمومی آذر امسال در اصفهان برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، امیر هلاکویی سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: همایش مهارت های ارتباطی برای کتابداران کتابخانه های عمومی برای در میان گذاشتن تجربه ها و دانش کتابداران، مدیران کتابخانه ها، دانش پژوهان کتابداری و متخصصان ارتباطات انسانی در محیط های سازمانی برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را ارتقای توانایی های کتابداران در برقرار کردن ارتباط موفق با مردم و با همکاران و مدیران خود عنوان کرد وافزود: مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه همایش 25 خرداد، مهلت ارسال اصل مقالات 25 شهریور ماه و مهلت ثبت نام در همایش 20 آبان سال جاری است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان در خصوص سرفصل محورهای همایش گفت: مهارت های ارتباط با کاربران، روابط انسانی درون سازمانی، ارتباطات برون سازمانی، نقش آموزش در ارتقا مهارت های ارتباطی و جنبه های معنوی و اخلاق اسلامی در بهبود روابط انسانی در کتابخانه های عمومی به عنوان محورهای اصلی همایش در نظر گرفته شده است.

هلاکویی با بیان اینکه پژوهشگران گرامی با مراجعه به سایت comskills-esf.ir می توانند در همایش ثبت نام و از محورهای همایش و کارگاه ها اطلاع حاصل نمایند ، خاطرنشان کرد: این همایش در روزهای هشتم و نهم آذرماه در مرکز همایش های علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود.

وی در پایان افزود: همچنین دبیرخانه همایش واقع در اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان به نشانی خیابان چهارباغ خواجو، مقابل صدا و سیما مرکز اصفهان، آماده پاسخگویی در خصوص همایش خواهد بود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی