کتابخانه عمومی زنده یاد علی همتی شهر خالدآباد

کتاب میراثی ماندگار
کتابخانه عمومی زنده یاد علی همتی شهر خالدآباد

کتابخانه عمومی زنده یاد علی همتی شهر خالدآباد
کتابخانه عمومی شهر خالدآباد در سال 1394در ساختمانی به مساحت 500 متر مربع واقع در طبقه فوقانی شهرداری که توسط خانواده زنده یاد علی همتی و به همت شهرداری خالدآباد تاسیس گردید ، که زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور اداره می گردد این کتابخانه که دارای مخزن کتاب به مساحت 300 متر مربع ، بخش کودک مجزا 40 متر و همچنین بخش نشریات و بخش نوجوان و بخش کمک درسی به صورت مجزا ، دو سالن مطالعه خواهران وبرادران به مساحت 100متر مربع که محیطی آرام و دلنشین را برای مطالعه کنندگان شهر خالدآباد فراهم نموده است.
آدرس : شهرستان نطنز ، شهر خالدآباد ، خیابان جواد الائمه ، طبقه فوقانی شهرداری خالدآباد ، 03154349576

پیام تقدیر و تشکر از جناب آقای وحید کریمی و یاری ایشان در اهدای بیش از 350 جلد کتاب

به نام خدا

هر کس کار نیکو انجام دهد بر نیکوکاریش می افزاییم.(سوره شورا آیه 22)

جناب آقای وحید کریمی و همکاران محترم ایشان

با سلام و عرض ادب

بی تردید ارزشمندترین محور و مولفه در فرایند توسعه ،مدیریت و نیروی انسانی کاردان و شایسته ای است که به یمن تدبیر و درایت خویش راه های توسعه و تحول را هموار می نماید.

لذا بنا به التزام به اخلاق اسلامی و انسانی بر خود لازم می دانیم صمیمانه ترین و متواضعانه ترین درود ها را ، نثار شما جناب آقای وحید کریمی که در راستای تعلیم و تعلم و تقویت بنیه آموزشی این خطه ای از کویر که کمک فراوانی در جهت اهدا بیش از 200 جلد کتاب کمک درسی و 150 جلد کتاب کودک و نوجوان به کتابخانه عمومی زنده یاد علی همتی شهر خالدآباد نمودید تقدیر و تشکر نماییم.

توفیق روز افزون ، همراه با سلامتی و سعادتمندی حضرتعالی را از درگاه پروردگار منان مسئلت داریم .امید است در پناه حق تعالی ، همواره سربلند و سرافراز باشید و در راستای خدمت به خلق خدا ،همچون امروزتان ،همواره پیشگام و همراه و یاور باشید.

با تشکر

سمیه همتی خالدی

مسئول کتابخانه عمومی زنده یاد علی همتی شهر خالدآباد

کتاب کودک اهدایی

نظرات  (۲)

دستتون بی بلا
با سلام
من هم به نوبه خود هم از خانواده محترم زنده یاد علی آقا تقدیر و هم از جناب آقای وحید کریمی تشکر و قدر دانی می کنم. انشاالله  خداوند به هر دوی شما سلامتی و طول عمر عطا کند. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی